Verzending
Thuis bij Serena verzendt dagelijks bestellingen via PostNL. Alle bestellingen zijn via Track & Trace te volgen. U ontvangt de code per mail. De levertijd binnen Nederland is één werkdag & voor België 1-2 werkdag(en). We streven naar ‘vóór 15:00 besteld = volgende werkdag in huis’.
ONLINE BESTELLING RETOURNEREN IN ONZE WINKEL
Woon je in de buurt van Vlaardingen en heb je zin om langs te komen in onze woonwinkel? Je kunt je online aankopen ook terugbrengen of ruilen in onze winkel. Je hoeft hier geen afspraak voor te maken. Wanneer je je retour inlevert in de winkel, krijg je het bedrag binnen 7 werkdagen op je rekening teruggestort. Uiteraard is het mogelijk om jouw aankoop/aankopen in Zwijndrecht of Hendrik Ido Ambacht terug te brengen hiervoor kunt u via een whatsapp een afspraak maken 06-25181422.
RETOURVOORWAARDEN
Niet tevreden met jouw bestelling? Geen probleem, je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Mochten wij een item retour ontvangen die niet aan onderstaande retourvoorwaarden voldoet, dan kunnen we deze helaas niet retour accepteren. Uiteraard mag je het item weer op komen halen in onze winkel in Vlaardingen of zullen we opnieuw verzendkosten in rekening brengen om het item naar je terug te sturen.
- Sale items kunnen niet geretourneerd worden.
- De kosten van de retourzending zijn voor de klant.
- De bestelling dient in originele verpakking geretourneerd te worden.
- De labels dienen aan het item bevestigd te zijn.
- Bestellingen die buiten het retourtermijn van 14 dagen vallen, worden niet retour genomen.
Zodra de retourzending is verwerkt en voldoet aan de voorwaarden, krijg je bericht van ons. Binnen 7 werkdagen ontvang je het geld terug op je rekening. We raden aan om het pakket met een track en trace te versturen. Op deze manier kunnen we ten alle tijden achterhalen wanneer het pakket bij ons bezorgd is. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Bewaar altijd goed de track en trace code van je retourpakket totdat je van ons een bevestiging hebt ontvangen dat je retour in goede orde in ons magazijn is aangekomen. De retourkosten zijn voor eigen rekening en kunnen wij niet voor je vergoeden. Wat de kosten zijn voor het retourneren verschilt per vervoerder, wij hebben hier helaas geen grip op.
KLACHTEN
Heb je een product binnen gekregen met een fabrieksfout of een ander defect? Stuur ons dan een mail naar info@thuisbijserena.nl samen met foto’s van het defect, dan kijken we samen naar een passende oplossing. Klachten kunnen alleen retour worden genomen als er op voorhand contact met ons is opgenomen. Stuur je pakketje nog niet retour totdat je een passende oplossing vanuit ons hebt ontvangen.
RETOURADRES
Thuis bij Serena
De Loper 9
3136 CM Vlaardingen